BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
 hamba Allah sdg insaf

Rabu, Jun 01, 2011

Nikon D3000

Alhamdulillah..short post kali ini aku nk kongsi sikit.Baru2 ni aku baru beli nikon dslr la,pakai duit sendiri,takde gune duit parents.rase sangat gembire jugelah,akhirnye dapat gak sebijik,walaupun bukan proffesional body.cume amatur je..tp xpelah..lagipun aku baru nak belaja2 utk gune bendealah ni>>


So,lepas beli bnde alah ni,aku pun cube2 lah utk snap beberapa gmbr...huhu,memang xjadik..xlawa plak tu...so,ak terus blaja dan blaja hingga ke larut malam..dan hasilnye..ini adalah beberapa gmbr yg telah berjaya(xbape jaya sgtla..xlawa pon) ditangkap >>

pokok bunga depan rumah aku

dan yang ini >>

fokus kt setitik air yang jatuh tu,,nmpk x??

dan kucing ni >>

anak kucing yg sesat kt umah aku

dan terakhir >>

tak sengaja bole jadi cani

So,itu saje yg boleh di upload..mls nk letak lg..jd tu je yg boleh ditunjuk..huhu,sekian.wsalam



0 comments: